Son zamanlarda pişik önleme kremi markasının yüzü olarak bir ünlü çift reklamda oynuyor. Sürekli denk geliyorum kadın bebeği güya pişik olduğu için ağlaması dursun diye fön makinesi çalıştırıyor, babası arabaya bindirip gezdiriyor vs vs vs
Benim bildiğim bunlar kolik bebeklerde yapılmaz mı 👀👀 genelde ilk 3 ay çok gaz olduğu için çok ağlarlar ve bu şekilde sakinleşebiliyorlar. Bunların pişik üzerine ne gibi etkisi olur anlamadım. He çok mu dert değil tabi de özensiz bi reklam olmuş gibime geldi. Söylemek istedim söyledim gitti gece gece