Minikmucizemmmmmm biz yoğurtla başladık. 3 gün kuralı ile. 4. Gün kabak tadımı yaptırdım, öğlen 1 ç.k kabak verdiysem, akşam yarım ç.b kadar yoğurt verdim. Ana öğün anne sütü idi hep. Azaltmadım. Kabak bittikten sonra havuç. Mesela öğlen havuç verdiysem, akşama doğru yoğurtlu kabak verdim. Havuç bitti patatese geçtim. Patatesi verdiğim günün akşamı kabak ve havucu karıştırıp yanında yoğurtla beraber yedirdim. Azar azar hep. Bir sıkıntı olmadı. Şimdi maşallah her şeyi yiyor kızım.