Ben de aldım doğum yardımı diye geçiyor aile ve sosyal politikalar bakanlığına başvurdum yeri nerede ise oraya gidip form dolduruyorsun onlar şu tarihte ptt ye gidin diyorlar bir ay kadar sonra idi yani 400 TL aldım ben haziran ayında süt parası da eşinizin çalıştığı yerden yatıyor PTT ye o da SGK binasına gidiliyor onun için de 235 lira da o