Arkadaşlar merhaba 2 ay once sezeryan dogum yaptim , 40 günden fazla kanamam oldu yani hafif lekeleme tarzında bazen yogun bazen az sonrasında bitti derken sanirim regl oldum o da bitti derken ara ara kahverengi lekelenmeler oluyor bu durum normal mi doktora gitmeli miyim sezeryan olduğu icin mi boyle ya da bir sorun mu var ??