2 ay 11 gün bebeğim. Dışarda hiçbirşekilde emziremiyorum. Perperisan olup geri dönüyoruz eve yada hic çıkmıyoruz. Hele son zamanlarda evde dahi zorlanıyorum elini emiyo memede agliyo vs. E haliyle kilo alımı cok yavaşladı iyi başlamıştı oysa ki.
Doğduğunda,sarılık olmuştu neolur ne olmaz diye mama aldık ama hic açmadım ihtiyaç duymadım.
Şimdilerde yoruldugumu yetemedigimi hissediyorum sanki bebeğimi ac bırakıyor gibi.
Meme+mama takviyeli gitsem nasil yapicam
Fikir almak istiyorum hangi zaman diliminde mama verdiniz kac cc vs. Yardımcı olur musunuz