Mehmetereninannesi Merkez üssü osmaniyeymiş ama Hatay kırıkhan beşik gibi sallandı hissettiniz mi rabbim beterinden korusun evde tekim sizlerde bsey yoktur inşallah
boncukhaniminannesi Mehmetereninannesi İstanbul da yaşıyorum ama çok çok geçmiş olsun Rabbim beterinden korusun inşaallah 🤲
Tatlican Mehmetereninannesi allah daha fazlasından korusun insallh .Deprem bölgesinde yaşıyorum herzaman için korkuyorum