SilanErc mrb, ben de aynı durumu yaşadım (sarılık dışında) az emince sütüm kesilmesin ya da azalmasın diye sütümü 2,5 saat arayla sağdım sağdım koydum dolaba. Ben sütümü biberonla verdim ama yanlış yaptım, siz silikon kaşıkla verin. Biberon meme reddine sebep oluyor diyolar ki yaşadım. Biberonu bu silikon kaşıkla unutturdum. Bir de sarılık olunca az emiyorlarmış, yoruluyorlarmış. Bu sebepten siz saat başı bebeğinize sütünüzden kaşıkla verin. Her şey düzelir, bu da bir süreç
Sevgiler🌼