OzgeOzkan Kızım rota şu anda. Ateşi yoktu ama çok kusuyordu 1 aydır onu öğrenmeye çalışıyordum kaka da istendi ve rota pozitif çıktı.
Dün tam 11 kere ishal kaka yaptı.
Probiyotik alıyor, her ishalinden sonra 30 40 cc su verdim. Doktor serumun toz halini yazdı içerisinde tuz ve şeker varmış.
İshal ile vücuttan sıvı kaybediyor lütfen bol bol su verin.
Salgın varmış bir de herkes bu şikayetlerle hastanelerde.