Mrb kızım dokuz aylık boğaz enfeksiyonu oldu doktor antibiyotik verdi üç gün kullandım bunun yanında da hiç olmayan pamukçuk oldu ağız içinin her yeri karbonat ile siliyom ilacını kullanıyorum yeni yeni geçmeye çalışıyor ama sanırsam boğaz enfeksiyonu hala var sürekli de antibiyotik veriyorlar artık antibiyotik kötü birşey yapacak diye korkuyorum başka ne yapabilirim evde arkadaşlar lütfen bana bı akıl verin ateşi günde iki kere cikiyo