Amineasel bunu herkez yaşıyor kuzun ilk çocuğumda 4cu ay gibi başlamıştı dökülme 1yasina kadar devam etmişti .ikinci doğumunda ise 5ci ay gibi başladı 8dr bitti dökülme normal döndü bı sorun olmadı kellik falan yeni saçlar gelmeye başladı çünkü daha sonra benimde iki avuç saçım dokuluyordu banyo olurkende hep gider tikaniyordu sactan