Kızlar merhaba.. 6 aylıkken odaları ayırdım kendi odasında uyuyordu doktorumuz da bende bir problem görmedik. Gayet yolundaydı herşey şuan 13 aylık ve 2 haftadır odasında uyumuyor beşiğe koyuyorum odama geliyorum direk ağlıyor kendi yatağıma getirince susup uyuyor. Yaşayan ve önerisi olan var mıdır😊