Asya16 Merhaba bebeğim 2 aylık ve sürekli memede kalmak istiyo orda uyumak istiyo çektiğimde ağlıyo veya uyumuyo naptıysan olmuyo aynı durumu yaşayan çözüme kavuşturan var mı