pitircik2019 ben birden bıraktım çünkü kademeli azaltamayacak kadar düşkündü oğlum. Karar verdiğim gün eczaneye gittik beraber bir ilaç alacaktım. Alıp eve geldikten sonra oğluma artık meme ememeyeceğini anlattım ve bant yapıştırdım. İlk 3-4 gece bir sefer uyanıp ciddi kriz yaşadı ama bu arada emerken saat başı uyanırdı neredeyse. 3-4 günün sonunda gece uyanmaları bitti, kesintisiz uyuyor. Gündüzleri de ilk günler çok soruyordu, her sorduğunda açıp gösterdim, dokunmasına izin verdim, meme burada ama artık ememiyorsun çünkü hastayım biliyorsun dedim bazen anlayışla karşıladı bazen huysuzluk yaptı ama 2 hafta sonunda geldiğimiz nokta da gün için de sormaları da çok azaldı ve hiç göğsümü açma gereği de kalmıyor. Bir de şu işimize yaradı bizim, oğlum düştüğünde ben dizine bant yapıştırmıştım birkaç ay önce şimdi memeyi her sorduğunda dizini açıp sen nasıl düşmüştün gel bakalım geçmiş mi yaran diyerek dikkatini dağıttım, bantı önceden biliyor olması inandırıcılığını arttırdı. 20 aylık oğlum bu arada.