ikizlerinannesi2985 GiybetReis aynen ben de avent kullanıyorum. ☺️ her uç her biberona olmuyor. benimkisi natural, o yüzden naturale uygun uç aldım. bi de başka modeli varmış, o daha uygun mesela ama o da naturale olmuyor, akıtıyormuş. naturalinki damla şeklinde olan
Emrhn22 GiybetReis tavsiye vermek gibi değil de benim de bebeğim 5 aylık genelde 120cc içer bazen 90 cc ona rağmen 4-5 saat uyur bebekle alakalıdır diye düşünüyorum ama aventin biberonuyla verdiğimde çok zorlanıyordu içerken lansinoh kullanıyoruz biz doğduğundan beri onunla o kadar zorlanmıyor alakası var mıdır tam emin değilim tabi yine de ☺️
Elmaliseker GiybetReis bence gayet normal saat araligi daha buyuk delikli biberon deneyim tabi ama saatler alsknlk yapmstr
Deletedmom5455451 5 aylık bebek normalde 180 cc içer benim oğlum da 5 aylık 160 kesin içiyor da emiyorum Avent biberonları 6 aydan sonra değişiliyor
Damlalala Janyaa ya neden böyleler bide biz uykuya dalamıyoruz gece uykusuna özellikle neler denedim o kadar sıkıntılıyız ki. Mesela saat 22.30 dan beri uyutmaya çalışıyorum bi 1 saat salladım uyandı tekrar meme verdim 1 dakika sonra yine çığlık çığlığa ağlayarak uyandı yine meme aranıyo sakinleşmiyo bizim ki cok değişik ben her gece fix 4 e kadar 3 dk 10 dk yarım saat ( değişiyo hep bu dilimler ) aralıklarla ağlama krizleriyle boğuşuyorum. Uyku eğitimi istiyorum ama cesaretim yok çünkü benim bebeğim sakinleşmiyo hiçbir şekilde