Kızlar bebeğim 13 aylık 2 üste 2 altta diş çıkardı başka dişi çıkmadı neyse 2 gündür o kadar çok ağlıyor ateşi vardı ki çıldırıyordu bende bu gün dişlerine baktım böyle çıkan var mı diye 2 tane Altan ucu belirmiş bide bu azı dişler dediği dişler çıkmış normalde sıralamaya göre üstler çıkması gerekirken en arkadaşı dişleri çıkmış 2 tane normal mi acaba