Geçen gün benim bebeğime de oldu aynı şey, reflüsü var zaten ama bu sefer miktar olarak da çok kusunca doktora götürdüm ishal olacaksa çok kusar dedi gerçekten ishal oldu ve bakso diye bi damla yazdı probiyotik damlaymış kullanıyorum faydasını gördüm. Bu arada biz de 5 aylığız.