Gokturk35 hayır canım üstten çıkarması da lazım bende bilmiyordum alttan çıkarıyordu yatırıyordum bir kaç kere tıkanır gibi oldu doktoru aradım üstten gazını çıkarttığına emin olmadan yatırma daha çok gaz birikir kusar ya da sancısı olur bu yüzden tıkanıyor gaz çıkaramadığı için demişti. Alttan çok rahat çıkarıyordu bizimki de ben yüz üstü yatırıyordum dizime sırtına pıt pıt yapınca üstten de öyle çıkarıyordu kucağımda çıkarmıyordu üstten