mmssmm bilbakalim sinek kovucu sprey, çadırın kumaşına göre battaniye ve müslin örtü, birde uzun ince rahat pijama giydirmenizi öneririm, emekliyorsa yeşilliklerde canı bi tık acıyabilir, yürüyorsa da düşebilir açık alanda çok heyecanlanıyorlar 😄
Lidya-t Bebeğim 1 aylıkken yapmıştık çok eğlenceli oldu . Millet bu küçük bebekle iyi cesaret dediler ama asıl büyüyünce zor hiç sıkıntı yaşamadık
bilbakalim Lidya-t kızım 2 yaşında şimdi gözümü daha korkutuyor açıkcası nasıl tutarım bilmiyorum oralarda ama çok istiyorum nasıl yerler tercih ediyorsunuz çadırınız nasıl memnunmusunuz ve tuvalet işi nasıl hallediliyor acaba
Lidya-t bilbakalim Biz kamp alanlarını tercih ettik tenha bir yer olsun istemedik böyle yerlerde banyo tuvalet,buzdolabı falan oluyor.Denize yakın olmasına da dikkat ettik .Pandemiden sonra kamp alanları baya fazla artık.Çadırımız 2 kişilik bir çadır.Altına kesinlikle çadırın delinmemesi için bir şey alın .Yataklar şişme yatak olsun diğer ince olanlarda yatamadık .Çadırımız da kolay açılıp kapanan bir çadırdı.Quechua Fresh markası
Gzdzeynep Bebekle yapmadım ama eşimle çok kamp yaptık çocuk sahibi olmadan önce. Kamp alanlarında kamp yaparsanız daha rahat edersiniz. Tuvaleti sabunu bulaşık yıkama alanı en önemlisi elektriği falan oluyor. Onun dışında sivrisinek kovucular şart. Çadırda kamp yapacaksanız küçük fenerler iyi oluyor gece çadırın içine asardık ışık olsun diye. Şu katlanır kamp masalarından ve sandalyelerinden mutlaka edinin aşırı işe yarıyor. Küçük tüp ya da kamp ocağı veya mangal iyi oluyor. Bizim yanımızda küçük seyyar buzdolabı oluyor o da peyniri felan soğuk tutmaya yarıyor. Bildiklerim bu kadar. Ama bebekli kamp deneyimim yok.