Yakında 8 saatlik uzun bir yola çıkacağız. Eşimle bir karara varamadık. Sizce hangi taraf oto koltuğu için daha güvenli. Şoför arkası mı yoksa çaprazı mı ? Ben şoför arkası diyorum çünkü olası bir kazada sürücü refleks olarak ilk kendini kurtaracak hamleyi yapacaktır. Eşim ise çarprazda durmalı diyor. Sizler hangi tarafa bağlıyorsunuz acaba ?