koalanin Bebegim 8 aylik oldu ama ayağının üstüne bi kaç sn basıp bırakıyor parmak ucuyla da iki sn duruyor herkes biseyler söylüyor her bebegin gelişimi farklı diyorum ama anlatamıyorum
xrtalafx koalanin Her bebek farklı gercekten adım atması ıcın ayaklarını ayaklarınızın üzerine koyun o şekilde deneyin ama kafanıza takmayın elbet yürüycek canı sagolsun
AyazMerve koalanin Benimki de hiçbir şekilde saniye bile basmıyor 😣 bu bir sorun değildir umarım yoksa ne zaman yürüdüğü vs çok önemsemiyorum
AyazMerve Fatmagok 9 buçuk aylık olduk . Bizimki de az biraz basmaya başladı 😅Sizin adınıza sevindim 🥰