Kagansmother canım ateş 39 a çıkmadan götürmem götürsemde zaten şurup verip bekletip yolluyorlar. Eğer dirençli bir ateşse bir kaç gün sürdüyse kaç olursa olsun ateşi götürmek gerekir. Ama 38 olunca şurup verip duş aldırıyorum geçerse ve kontrol altında tutuluyorsa girmeye gerek yok. Tabi her bebek farklı doktorda değiliz en iyisini siz bilirsiniz içniz nası rahat edecekse ona göre davranın