4 ay 20 günlük oğlum var ve dün çok rahatsızlandim hastaneye gittim bademciklerin şişmiş dedi ilaç yazdılar her ihtimale karşı covid testi de yapalm dediler bende testimi yaptım sabah bana gelen mesaj test sonucunuz pozitif diye beni arayan hemşireye sordum hani emzirebilir miyim diye oda bana 1 yaştan küçük çocuklara bulaşmıyor rahat olun bol bol emzirin dedi başına gelen var mı ne yaptınız nasıl bebeğinize baktınız ? Ben bebeği ayağımda bile sallayamiyorum uyutmak için kayınvalidemle beraber yaşıyoruz evden çık dedim çıkmadı asla bırakmam seni dedi onada bulaşacak diye çok korkuyorum oğlum hep yanımda ve kayınvalidem yardımcı olsun diye arada bir alıp onu ayağında sallıyor ne yapmam gerekiyor lütfen yardımcı olun 😭😭😭