Sevgili arkadaşlar, beş aylık bir kızım var. Emerken heyecanlanıyor mu ne yapıyor bilemiyorum resmen memeyle kavga halinde, bacağı dursa eli durmuyor. O el sürekli sağa sola gidiyor gözünü kaşıyor ama hep hareket halinde, anca dalmaya yakın sakinleşip elimi tutuyor hareket etmiyor. Endişeleniyorum internette bir sürü şey yazıyor. Emmenin dışında hiç bu şekilde tepkileri yok oldukça sakin bir bebek kucağımda otururken falan hiç sesi bile çıkmaz. Yaşayan oldu mu ? Yorumunuz nedir ? Sizlerin tecrübeleri neler?