Alphan0105 Kızlar normalmiiii. Devamlı elleri ağzında. Ben çekiyorum o ağzına götürüyor. Yüzünü gözünü çiziyor hep yara bere içinde artık yüzü gözü. Kafayı ycem. Eldiven taktık ama sıcaaak kyamıyorum çk üzülüyorum eldivenle duruyo diyeee
Tobby19 Alphan0105 ya aynısı. Geçen yüzüne faça atmış belalı tipler gibi geziyordu😂😂 oral dönem denilen dönemdeyiz. 1 yaşa kadar bebişler için eller herşeyi. Tavsiyem engellememeniz yönünde. Keşif aşamasında gayet normal yani
Mlkko Alphan0105 gelisimi icin önemli bir asama engellemeyin ellerini kesfedip orta hattini ögrenip ordan ayaklarina gececek. Tirnaklarini kesin cok cabuk uzuyor her gün kontrol edin ve eldiven giydirmeyin ilk 1 haftadan sonra önerilmiyor zaten
Tazeanne3434 Alphan0105 eldiven takma canım normal keşfetme dönemi eller ağızda olur salyası artar ellerini sık sık yıka sadece tırnaklarını da kes ki çizmesin yüzünü
Aysenurrt Alphan0105 çıkarma ellerini ağzından el temizliğine dikkat et yeterli benim kızımda şuan öyle yeni yeni yenidoğan hallerinden kırtulmaya çalışıyorlar gelişiminin bir parçası bu 🥰
NurrA Çookk normal tabii ki 🤗 keşfediyor artık annesi o sebeple ağzına götürüyor herşeyi bu davranışını engelleme ellerini çekme bırak istediği gibi emsin el hijyenine ve tırnak uzunluğuna dikkat et yeterli 🥰
Zeynep-alya Bizde 3 ay 10 günlüğüz 1 haftadır bizde aynı şeyleri yaşıyoruz sürekli eller ağızda yada yüzünü başını kaşır gbi yapıyo
0znur 3 ay 23 günden sesleniyorum, bizde de ayni 😅 elini alabildigi kadar agzina aliyor😅 olsun napalim keşfediyor böyle böyle
berenduha Eldiven takma canım kızım 3 ay 9 günlük o da öyle ben ilk doğduğu hafta eldiven takmıştım sadece sonra hiç takmadım duyuları gelişsin ☺️