Kizlar bebegim 2 ay uc haftalik simdiye kadar hep memede uyurdu( biliyorum buda iyi degil) ama simdi uykusu gelince cok şiddetli ağlıyor kucagimizda evi dört dönüyoruz eşimle . Meme felan da almıyor 😐 aglaya aglaya uykuya dalıyor ne yapmam lazim.gurbetciyiz kimseyi tanımıyoruz bir kac Komsu o kadar. Kime danisacagimi da bilemedim