Merhaba anneler ☺️ 38 günlük kızım var Normalde kızım çok az uyurdu gece uyurdu sadece ama bugün sabahtan beri sürekli uyuyo sadece emmek için uyandı sayılır gaz sancısı olurdu kakasını yapamazdı ama onlarıda rahat yaptı bugün . Bu kadar çok uyumasından şüphelenmeli miyim tecrübesizim ilk çocuğum 😔