4 ay 1 günlük oldu kızım ama gündüz uyku diye birşey kalmadı emiyor yatıyorum en fazla 5 dk ağlıyor uyanıyor akşam iyi diyordum oda bitiyor sanırım saatleridir memede duruyor yatıyorum aglıyor tekrar meme yatır ağlıyor çıldırıcam kollarım koptu emzikte tutmuyor bebegim oyalansın bu durumda olan var mı kızlar çıldırıcam napcamı şaşşırdımmmm😭😭