2 aylık bebişim var önceden göğüslerim anında dolar dı şişerdi ama artık şişmiyor gündüzleri sürekli emzirdiğiö halde çocuk uyumuyor ağlıyor bende mama veriyorum hemen uyuyor rahatlıyor geceleri biraz şişiyor göğsüm geceleri emiyo ve doyuyo ama gündüzleri sürekli mama ile besliyorum ne yapmalıyım beni bırakacak diye de korkuyorum