Merhaba kızlar bebeğim 13 aylık az önce ortada hiçbir neden yokken uyuma saatine yakın bi noktaya bakıp dakikalarca gülme kahkkasını geçirdi.. İsmiyle çagırıyorum dikkatini dağıtmaya çalışttım tık yok hala gülmeye devam ediyor,neye güldüğünü gerçekten anlayamadım bu durum normal mi o degil de hepimiz anneyiz çocuklarımızın ağlaması yerine tabiki de hep gülmelerini isteriz.. ama durduk yere oynamıyrduk veya ilgilenmiyordum o anda kendi kendine baya gülmesi ürktü beni biraz acıkcası bu durum yaşayan annler var mı ..