Emirin_Annesi10 Hergün denebuya girip günde 372o27ı2 kez bakıp bugun girmemiş olmam ve kutunun çıkması …. Nereye doğru ağlıyoruz😢😢😢 Kırk yılın başı bedave şey gelecekti oda yalan oldu hayy şansımaa tükürem😢
Alyameltem Emirin_Annesi10 Mail gelmiyor mu? Bana mail geliyor her çıktığında hatta 2017de açtığım hesaba 2020 aralık ayında bilgi adres falan güncelledim 2021 şubat ve mart kutusu yolladılar ikisinde de mail geldi öyle haberdar oldum
Emirin_Annesi10 Alyameltem ben pek bildirim sever değilim..kapatmıştım bildirimleri onada günlük girer bakardım ama. Üzüldüm doğrusu. Acaba ne çıkmıstı bakabileceğim yer varmı ki?
dlkcnblt Alyameltem ben yeni üyelerdenim bugün maille bilgi aldım ilk kutum 🙆🏻♀️ Yarım saat kalmış süreye hemen adres girdim.Bu kutulardan her ay gelcek mi böyle ayy ne güzel eğer öyleyse
HamzaTugra Emirin_Annesi10 simdi siz deyince bende girdim baktim ki ayni durum bana da olmus😒 halbuki bende gunde kac bin defa girip bakiyodum😔
Emirin_Annesi10 HamzaTugra hep ayın 20li günlerinde çıkıyo die hergün bakıyodum. Bugun bakamadım koşturmacadan ama uçtu gittiii😢 bna dondurmadan bile bedava çıkmaz boşverseneeeee
Muhammadi Emirin_Annesi10 allah aşkına bana biri anlatsın hayrına dene bunu kutusu ne nerden çikiyir bu çok merak ettiiimmm😂
2maviboncuk Muhammadi Google amcaya yaz dene bunu diye site var gir üye ol youtubede detaylı anlatanlar var izlersen daha iyi anlarsın canım 😊
Emirin_Annesi10 Muhammadi denebunu yaz forum doldur baya bir soru soruyor. Sonra kaydolup anketlere katıl. Girince incelersin zor değil zaten. Ara ara kutu çıkıyor ücretsiz evine kutu geliyor. Deneyip yorumluyosun kutuları
Alyameltem dlkcnblt sürekli anket doldurun adres fotoğraf yenileyin 2-3 ay üst üste geldiği oluyor ama sürekli olmuyor
bugun3101 Sen diyince baktım bende kaçırmışım. Halbuki ki sabah kontrol etmiştim mailimi 🤦🏻♀️ Ne kaçırdık acaba ne vardı içinde. Bu kaçırdığım kaçıncı kutu oldu ya 😂
Yigit-polat0102 Nerden bakıyorsunuz denebunu kutusuna bende yeni üye oldum pek bilmiyorum yardımcı olurmusunuz
gozde_88 Emirin_Annesi10 mail bildirimlerini açık bırakırsan 394848 kere girmene gerek kalmaz 😅Kutun seni bekliyor bildirimi gelir sen de siparis onaylarsin
Tospikannesiii gozde_88 Ben geçen ay öyle yapmıştım bildirim hemen düşmemiş kendim girince gördüm ve şansımı kaçırmıştım 😃 yaniona da pek güven olmuyor yine de sık sık kontrol etmekte fayda var 😃😃