Kızlar oğlum 2 yaşında gece sabaha karşı ateşlendi durduk yerde baya yüksekti 39-40 gösteriyordu cihaz hemen götürdük boğazları dedi doktor beyaz beyaz olmaya başlamış o yapar dedi fitil attık antibiyotik yazdı geldik akşam oldu hala düşmüyor inatçı bir ateş dolven veriyoruz 2-3 saat iyi sonra yine yüksek ateş tatil doktor yok olanlar nöbetçi ve başından atar gibi. Benzer durum yaşayan var mı bu kadar yüksek ateşte doktorunuz ne önerdi ne zaman geçti şuan uyuyor başında bekliyorum sürekli suya spkuyoruz çok ağlıyor sakinleştiremşyorum ateşi yine çıkıyor ağladıkça o kadar kötüyüm ki bende napıcağıöı şaşırdım aklıma burası geldi . Götürürsem serum takacaklar ama asla tutmaz biliyorum asla takmayı geçtim ama. Dolveni 4 saatte bir versem sıkıntı olur mu bilen yazabilir mi acaba teşekkürler