Bende üşüme halsizlik terleme vardı soğuk algınlığı gibiydi aynı başka hiçbir belirti yoktu. Bir hafta böyle çektim hiçbir yere çıkmadım yine de ne olur ne olmaz diye. Bir haftanın sonunda nefes darlığı başladı. 10. Gün test verdim ve pozitif çıktı.(ateş, koku tat kaybı, burun akıntısı, ağrı hiç biri yoktu bende. Öksürük de nefes darlığı başlayınca tek tük oldu) yani 1-2 belirti bile verebilir kimseyi riske atmayalım test verelim