asocialmom Emzik numarası 2 yani 2 deliği var 1 aylık kızıma kullanabilir miyim yoksa tek delikli olanla biraz daha devam etsem mi siz ne zaman geçtiniz 2 delikliye
Elifceli asocialmom canım 2 delik çok akıtıyo ben 8 aylık kızıma hala tek delik kullanıyorum akış hızına alışmasın memeyi bırakmasın diye. Ama lansinoh kolik biberonunu şiddetle tavsiye ederim
Gkceemr asocialmom aventlerin kutularının üzerinde yazıyor 1m ,3 m diye 1m 1 aylık bebekler için uygun bende şuan 0m olanı kullanıyorum ama elimde büyük boylarıda var
yasmina Bende aynı biberonu kullanıyorum ama 6 aylık oğlum yine de kullanamadık 1 numara taktım ağzına öyle kullanıyoruz.
asocialmom Gkceemr evet ama şu an 1 aylığız ve meme almıyor 2 delik olan daha fazla akıtıp memeyi daha çok reddetmesine sebep olur diye korkuyorum
Gkceemr Gkceemr küçük olanı kullanmaya devam edebilirsiniz bnm bebeğim 4 aylık hem emziriyorum hem mama veriyorum reddetmesin beni dye 0m ile devam ediyorum hala
AygulSina asocialmom ozaman tek delikli olanla devam et iki delikli ile meme reddi olabilir daha hizli akar. Bende kucuk sisenin basliginu kulaniyorum