İyi akşamlar kızlar ben yeni yenş ek gıdaya geçtim ama daha kızım çok yemiyo 6 ay 25 günlük ek gıdaya geçtim şimdi 7 ay 9 günlük hala daha tadım yaptırıyorum sevdiği şeyleri bile tadım yapar gibi yiyiyor ilerde düzelir diye düşünüyorum benim size sormak istediğim konu şu piyasada bebe prinç unu bebe irmiği gibi şeyler var bu tarz ek gıda ürünlerini kullanan var mı yani bizim kullandıklarımız olmaz mı böyle şeyleri alıp deneyenler yardımcı olabilir mi yani güzel mi ürünler aldıkları siteler güvenilir mi bu konuda yardımcı olursanız sevinirim Bi de ek gıda döneminde neler veriyorsunuz hangi çorbayı tatlıyı nasıl yapıyorsunuz ben zorlanıyorum ek gıda döneminde onun için agırlık anne sütüne verdim sizin ek gıda döneminiz nasıl geçiyor deneyimlerinizi anlatırmısınız 🙏