Narin9 Ya kızlar 11 de düdüklünün kapağını açıp soğumaya bıraktım 12 , 12.30 gibi poşetlere koyup soğumaya bıraktım ılıktı biraz sonra uyuya kalmışım gece bi kalktım saat 4 sonra buzluğa attım bişy olmaz değil mi
Narin9 Balkizlarim öyle mi içim ferahladı 1 saatliğine soğumaya bıraktım uyuya kalmışım bi kalktım saat 4 ,4.5 olmuş hemen buzluğa attım