Saricizgilibeyazev Deletedmom27337 maşallahhhh 😆 e peki bonus sorular her ay sonu mu gelir ne ara oluyor
2maviboncuk Saricizgilibeyazev Bende meail olarak bekliyordum bakıyordum hiç görmedim burda bi arkadaş saolsun post atmıştı kutularını kontrol edin diye siteye bi baktım dakikalar sayılıyor hemen talep ettim.
Deletedmom27337 Saricizgilibeyazev yok işte aylar önceki güncellediğimle çıktı 😂 profil yüzdenize bakın %100 ise bişey yapmanıza gerek yok. Zaten ayda yılda bir geliyor ekstra sorular
3children1mom Saricizgilibeyazev Benim mail bildirimi açık ama bildirim gelmedi. Tesadüfen baktım 24 unde mail gelmiş, 3 gün olmuş halbuki sürekli bakarım 🤔 Kez kaçırdım bende 😂 Geçen ay çıkan x kutusu yumuşatıcı hala kargoya verilmedi.