Saricizgilibeyazev Ay çok sinir bozucu hep maile girip nasıl bakabilirim ki😬 3 saat süre vermişler . Kızlar siz sürekli bakıonuz galiba yakalayanlar 😳😳 sinir oldum 2. Kez kaçtı elimden sırf minnoş ürünler gelecek diye hevesleniyordum ☺️
Reyna Saricizgilibeyazev aa çıkınca 3 saatte talep mi edilmesi gerekiyormus ben siteye girip bakıyorum sürekli maile degil
EJDERYAA Saricizgilibeyazev banada geldi ama mail olarak bildirim geliyor ekrana sizde onu açarsanız kaçırmazsınız
didomidom Saricizgilibeyazev mail uygulamasından aç, mail geldiğinde telefonuna bildirim gelsin takip etmek zorunda kalmazsın sürekli maili açıp.
Mevacanimkizim Saricizgilibeyazev Ya ben bide bu ay öğrenip üye oldum bu ayda çıktı ama kaçırdım şansın böylesi 😁
DoganurcaN Saricizgilibeyazev kız ben şimdi üyelik yaptım bi baktım kutu çıktı çok şanslı bi köpeğim😂
Saricizgilibeyazev DoganurcaN Şansınız hep bol olsun . Bende ki şansta Zaten hep ucunda kaçar herşey yok yani 😬😬