burjoosphere ben hala ara kattaki yatağında yatırıyorum ekstra bir yatak almadım ara kat ve battaniye var onun üstünde de ince yatağı var çok da rahat yatıyor. Zaten kendi odasında ayrı yatağı var o yüzden ekstra yatak almadım geceleri sadece bizim odada park yatakta yatıyor. Yani tercih meselesi ama çok da gerekli degil bence.