Arkadaslar merhaba,
50 günlük bebeğim var dün akşam sağ gögsümde inanılmaz ağrı hissettim bezeler oluşmuştu, hemen bebeğim uyanınca o gögsü emzirdim. Emzirirken titreme başladı 1-2 saat sonrada halsiz düştüm.. bebeği tutamaz hale geldim nerdeyse ateşte yaptı.
hemen sıcak suya girip masaj yaptım gögsüme ce sağmaya başladım ama sütüm azaldı. Var mı bir çözümünüz başka ne iyi gelir? Çok ağrıyor😭