Merhabalar kızım 11 aylık burnu çok tıkalı hasta biraz antibiyotik kullanıyor largopen şurup ama burnu o kadar tikaliki emerken bırakıp nefes alip devam ediyor izoto ik suyu siringayla basıp çekiyorum ama yaptirmiyo çok ağlıyor başka bı yontem varmı iyi gelicek bisey