Yumurcakk Ben spinal olmuştum yaklaşık 10 gün kadar bel ağrısı çektim doğrulamıyordum neredeyse iki büklüm gezdim hep. Anestezinin böyle kalıcı bir bel ağrısı etkisi olduğunu okumuştum önceden kalıcı olacak diye çok korktum o ağrıyı çekince. Ama sonra aniden geçti şuan 2.ayımdayım hiçbir ağrı yok ☺️ Sizinki de geçer umarım