Lütfen Tavsiyesi olan yazsın sekiz aylık kızım 7 kg 150 gram boyu iki ayda bir santim artı kilosu sabit kaldı hiç yemiyor neredeyse emmesi çok çok az idrar tahlili verdikTemiz çıktı artık sıkıntıdan sürekli ağlıyorum sekiz aylık ama 5 6 aylık gibi gözüküyor yediremiyorum emmediği için mamaya başlamak istedim ama mamayı hiç almıyor .alerjisi olduğu için yüzünde benekler çıktı doktora götürdüm iki tane alerjik mama verdi (nestle alfamino, nutricia neocate ) ama tatlıları ve kokuları çok kötü zaten 10cc bile içmedi mamayı kesinlikle istemedi lütfen bu durumda olup bir çözüm bulan varsa bebeğine buraya da yazsın ben artık çok zorlanıyorum Çok üzülüyorum ne yapıyorsunuzda kilo aldırıyorsunuz önerebileceğiniz alerjik mama varmı alayım hemen deniyim yeter ki işe yarasın