Ben yaptım 18 kg verdim. Hamur işini ve tatlıyı kestim sadece 😂 tatlı ihtiyacımı yulaf fıstıkezmesi gibi kalorisi düşük sağlıklı besinler tükettim salata ve yoğurt kahvaltı hariç her öğünüme koydum. Hatta acıktıkça yeşillik yedim. Tabiki onuda çeşitlendirdim. Sütümde artış bile oldu. Ama bebişim 6. Ayına girdikten sonra başladım