31 Ağustos’a kadar borçları yapılandırabiliyoruz ancak interaktif vergi dairesi sitesinde borcunuz yoktur dediği için kyk borcum için yapılandırma başvurusu yapamıyorum. Ama e devlette görünüyor borç. Yapan var mı aynı sorunu yaşayıp, nasıl hallettiniz ?