boncukhaniminannesi Beyziikoo işte şuan olabiliyorsunuz eşim 2.gun önce oldu hatta durun kendim için bakicam randevu çıkıyor mu diye
Beyziikoo boncukhaniminannesi Söyleyim de alsınlar bari gerçi ağır geçirdiler korkuyorlar ama bilemiyorum..
boncukhaniminannesi Beyziikoo Ben şuan baktım 2.doz geçirilmiş covid olarak gözüküyor fakat tekrardan 2.doz için tarih verilmiş ve randevu alabiliyorum sizde bakın dedigim gibi eşim covid geçirdi ve 2.dozu 2 gün önce oldu .
boncukhaniminannesi Beyziikoo kalkmasinda ki en büyük etken de aşı kartı ! Yani bizim sağlığımız değil dış ülkeler aşı kartı ile giriş yaptırıyor ve aşı kartına sahip olmanız için 2.doz olmanız gerekiyor o yüzden eşimde olmak zorunda kaldı .
Beyziikoo boncukhaniminannesi Şuna bak ya. Sağlık için değil de rahat rahat girip çıkılsın diye yapılıyor. Tam açılma da turizm için zaten. Bilmiyorum bu ülkenin sonu ne olacak ama Allah’ım hayırlı kapılar açsın cümlemiz için 🤲🏻
boncukhaniminannesi Beyziikoo tabi canım ülke aş evi oldu zaten giren çıkan belli değil müslüman ulkeyiz elhamdülillah ama diğer Müslüman ülkeler niye göz yumuyor demekki var bir bilinen Allah sonumuzu hayr ede 🤲
Beyziikoo boncukhaniminannesi Müslümanlık falan değil hepsinin birer sebebi var hepsi çıkar yakında ortaya. Allah masumları korusun kollasın, ülkemizi bölmek isteyenleri de Kahhar ismi ile kahretsin 🤲🏻