Kızlar bende bu tane vardı çok memnundum ama otomatiği bozuldu ve kızım 3 yaşında çıktı kırdı bugün oğlum 2 aylik çok seviyordu ve çok işime yarıyordu aynı marka almak istemiyorum sizin kullandığınız ve önereceğiniz markalar varsa bakıp değerlendirmek istiyorum