Dorukserenn Kızlar doğumdan sonra saçı biranda dökülmeye kopmaya başlayan oldumu çok korkutuyor beni Artık
KoalasMom Dorukserenn Çok normal, 7. Ayda falan geçmişti benim, banyo yapmaya korkuyordum öbek öbek döküldü
Aliveannesiiii Dorukserenn oğlum bir yaşında ve hala devam ediyor, psikolojim mahvoldu. Tekrar tahlil filan yaptırıp vitamine başlamayı düşünüyorum.
KoalasMom Dorukserenn Geçiyor, kuaförüme sordum o bile yapacak bir şey yok istediğin bakımı yap fayda etmez dedi doğum sonrası dökülenler zamanla yerine gelir dedi öyle de oldu dökülme sıfır suan
Aliveannesiiii Dorukserenn o kadar kendini mahvetme canım, stresten daha çok artar. Ben kendimi şöyle teselli ediyorum geri gelicek hepsi. Çözümsüz değil. Etrafımdaki herkesin bir şekilde düzeldi.
Serpil123-kzmz 3.aydan sonra avuç avuç dökülmeye başladı 9.aydayım hala dökülüyor.öncelere göre azaldı..vitamin eksikliği çıkmadı normalmiş