Altun Arkadaşlar selam ben şuan 2.bebege hamileyim.ilk bebeğim sezeeyan doğum oldu.suan 13 haftalık hamileyim. Şiddetli karın ağrısı yaşıyorum. Doktora gittim bir şey yok dedi.benim bu durumu yaşayan var mı nasıl geçer yardımcı olursanız sevinirim.
Aylns Altun geçtiğimiz çarşamba gittim kese vardı bebek yoktu bir hafta sonra gelmemi söyledi o zaman ağırlarım yoktu
Altun Aylns Apandisit sonuç bu oldu ameliyata alındım acil üç yerden karnıma dokis atılmış çok şükür bebek iyi ama ben hareket etmekte zorlanıyorum inşallah haftaya kalmaz toplarım
Altun Aylns valla ilk kez böyle bir olay yaşadım zaten hiç karnım agrimazdi ve çok siddetliydi apandistenmis