Zehrayaz345 Semiha01 benim kızımda ağustosta 1 yaşına gircek neden kullanmalıyız acaba bende bekliyim
kutsalmavi Keskeuyusamm ben kendim senelerdir kullanıyorum doktoruma da sordum içeriğini beğendi. Şuan yutamayacağı için delip içindeki sıvıyı kaşığa dökyrm öyle veriyorum
Krgztuba Semiha01 ocean balık yağı tadıda içimizde çok kolay oğlum severek içiyor iştah artısıda yapıyor doktorumun tavsiyesiyle başladım bir yaşında