Mugeminess onu susam tanesinden yaradan Rabbim elbette kolaylığınıda verecektir. Bi şekilde aile büyüklerinden destek alınır ve bence harika bir anne olacaksınız 💞 kolik bebek ne demek biliyorsunuz ilki öyle olmayan ama ikincisi kolik olan cok arkadaşım var. Belki o kolik olmayacak, lütfen negatifi düsünmeyin ve negatifi çağırmayın. Zaten o doğana kadar 1 yaşında olacak. En çok kucağa almada zorlanirsınız oda 7.8 aydan sonra 🥰 anneniz yada kayınvalideniz gelir 3 ay sizi desteklese sonrası çok kolay olur. Ikiz bebeği olanlarda var. Ağlayarak gülerek düşerek kalkarak büyüyecekler. Onu veren Allah, kolaylığınıda verecektir. Yalnızlığı ben tercih ettim çünkü bebegim kolikti aile büyüklerimden kimse beni anlamak istemedi, 30 yil öncesinin mantığı ile bebeğimi büyütmemi istediler bende yalniz kalirim, rezil olurum ama kafam rahat olur bebeğimle mutlu olurum dedim 😇 hicte pişman degilim, evim kirli olabilir, hergun cesitli yemekler yapılmıyor, uyuyamiyorum, cok yoruluyorum, esimle oturup bir bardak cay icemiyorum ama onun elimi tutuşu var ya, gözlerimin içine bakıp gülüşü var ya, o ana herşey bedel, canımdan can, ömrümden ömür evlat sevgisi..bugünler elbet bitecek ve büyüyecekler geriye bakıp çok özleyeceğiz bu günleri mumla arayacağız 🙏🏻 Allah yardımcınız olsun siz iki evladinizada doya doya yeteceksiniz, annesiniz çünkü 🥰🤱🏻
Mugeminess